دانلود آهنگ outlow سلنا


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile




 You've been riding this horse a long time
 مدت زیادی است که تو سوار این اسب شدی
 Why can't you find what you where looking for?
 چرا نمیتونی چیزی رو که میخوای پیدا کنی ؟
 Always greener on the other side
 همیشه قسمت دیگر سبزتره
 Always believe there must be something more
 همیشه بر این باور هستی که باید چیزهای بیشتر وجود داشته باشه
 Never stay very long anywhere
 هیچ وقت جایی زیاد نمیمونی
 As the next girl you leave gets smaller In you raer-view mirror
 همانند دختر بعدی که تو رهاش میکنی در ذهن تو کوچیکتر میشه
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 If you tear her world apart
 اگه تو باعث از هم پاچیدن دنیای او بشی
 You have no regrets
 تو هیچ پشیمونی نداری
 If there´s a key to your heart
 اگه حتی یه کلید در قلب تو باشه
 No one has found it yet
 کسی هنوز تاحالا اونو گیر نیوورده
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 Your reputaton's gettin out of control
 شهرت تو داره غیر قابل کنترل میشه
 I can believe, she believe's one word you say
 من میتونم باورکنم که او حتی یک کلمه ای که تو میگی رو باور داره
 Before I let you take my girlfriend home
 قبل از اینکه من بهت اجازه بدم تو دوست دخترمنو خونه میبری
 I've got to warn her about the price on your head
 بر من واجبه که به اون در مورد ارزش سر تو بگم
 It must feel so alone out there
 حتما اونجا احساس تنهایی میکنی
 Always running away from someone
 همیشه از دست دیگران فرار میکنی
 But you get nowhere
 اما به هیچ جا هم نمیرسی
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 If you tear her world apart
 اگه تو باعث از هم پاچیدن دنیای او بشی
 You have no regrets
 تو هیچ پشیمونی نداری
 If there´s a key to your heart
 اگه حتی یه کلید در قلب تو باشه
 No one has found it yet
 کسی هنوز تاحالا اونو گیر نیوورده
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 I'm from the Lone Star State
 من اهل ایالت ستاره تنها هستم
 I'm ready to bring you in
 من آماده که تو رو وارد این ایالت کنم
 (Oh..)
 I'm gonna see your face make you pay for all of your sins
 من میخوام چهره تو رو ببینم و تو تاوان همه گناهاتو بدی
 Oh...Oh, oh
 You've been riding this horse a long time
 مدت زیادی است که تو سوار این اسب شدی
 I´ve had my eye on you all night
 من تمام شب مواظب تو هستم
 I´m gonna find a way to make you mind
 من دنبال راهی هستم که تو رو سر عقل بیارم
 I know, even though
 من همچنان میدونم که
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 If you tear her world apart
 اگه تو باعث از هم پاچیدن دنیای او بشی
 You have no regrets
 تو هیچ پشیمونی نداری
 If there´s a key to your heart
 اگه حتی یه کلید در قلب تو باشه
 No one has found it yet
 کسی هنوز تاحالا اونو گیر نیوورده
 You're in outlaw
 You're in outlaw
 تو یاغی هستی
 You're in outlaw running from love
 تو یاغی هستی و داری از عشق فرار میکنی
 Stop running!
 از دویدن دست بردار و وایس


نظرات شما عزیزان:

آسی
ساعت20:33---11 آذر 1392
فرزانه جون سلام:

وب خیلی قشنگی داری

یه مطلب عاشقانه بهت میگم خواستی بذار:

یه چیز میخوام تلخ تلخ تلخ............

هنوز شیرینی دروغاش دلمو میزنه

به من سر بزن مطلبام از خود تعریف نباشه قشنگن.امیدوارم اگه اومدی که میای خوشت بیاد

باییادت نره بهم سر بزن
پاسخ:باشه عزیزم


حنانه
ساعت14:15---6 آذر 1392
سلام اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh